Zdrowie/Marketing

Jabłka – zdrowe, kreatywne gadżety reklamowe dla Twojej firmy!

Gadżety reklamowe stają się nieodłącznym elementem reklamy wielu firm. Dzięki niewielkim podarkom właściciele przedsiębiorstw mogą budować pozytywne relacje ze swoimi pracownikami oraz osobami pragnącymi nawiązać współpracę. Niestety popularne gadżety, takie jak długopisy, czy notatniki stały się nudne i pełnią już takiej funkcji, jak kiedyś. Obecnie popularną formą gadżetów reklamowych stały się jabłka z logotypem. To niecodzienny pomysł, który wprowadza w firmie nieco świeżości i nowej energii. Dlaczego jabłko może stać się kluczem do sukcesu zyskania pozytywnego wizerunku firmy? Co można umieścić na spersonalizowanych jabłkach?

Co symbolizuje jabłko?

Jabłko to owoc, który bez wątpienia ma charakter symboliczny. Zgodnie z mitologią grecką złote jabłko z napisem ”dla najpiękniejszej” było rzucane przez Eris, co stało się źródłem sporu pomiędzy Afrodytą Ateną i Herą. Jabłko symbolizuje także władzę królewską. W 2014 roku zostało jednak wprowadzone embargo na jabłka z Polski, dlatego owoc ten zyskał w naszym kraju szczególnego znaczenia. Rozpoczęto produkcję cydru oraz wszechobecne dzielenie się tymi owocami, co z kolei oznaczało zgodę, jedność oraz przyjazne stosunki wobec ludzi względem siebie. Wraz z biegiem czasu nowoczesne urządzenia umożliwiły stworzenie niecodziennego rozwiązania reklamowego, które wprowadzone zostało już w wielu przedsiębiorstwach. Personalizowane jabłka to miły ukłon w stronę pracowników oraz kontrahentów. Zamówienie dostarczane jest w eleganckich opakowaniach lub skrzyniach, które wystarczy umieścić w widocznym miejscu, aby każdy zainteresowany mógł się poczęstować.

Co można umieścić na jabłkach?

Jabłko w reklamie to stosunkowo nowe pojęcie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że jest to jednak niecodzienne i jednocześnie przynoszące duże zyski rozwiązanie. Na jabłkach można umieścić dosłownie wszystko, uwzględniając logotyp firmy, hasła reklamowe, obrazy, a także inne rozwiązania. To uniwersalne rozwiązanie, które zaspokoi wymagania i oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Wszelkie symbole wypalane są na jabłkach za pomocą lasera. Nie wpływa on jednak w żadnym stopniu na smak oraz właściwości odżywcze jabłek. Owoce te mogą pełnić niejako funkcję jadalnej dekoracji, co jednocześnie z pewnością docenią pracownicy i kontrahenci. Tak ciekawe rozwiązanie potrafi zaskoczyć każdego, dlatego warto rozważyć wprowadzenie go w swoim przedsiębiorstwie. 

Gadżety reklamowe. Zaskocz swoich pracowników i kontrahentów!

Bez wątpienia zastosowanie gadżetów reklamowych wpływa korzystnie na wygląd firmy zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, czyli w wewnętrznym systemie pracowniczym, jak i na arenie krajowej, czy międzynarodowej. Do tej pory gadżety reklamowe kojarzyły się raczej z długopisami i brelokami, które po otrzymaniu lądowały w koszu lub były zapomniane. Jabłka w reklamie to stosunkowo nowy produkt, który spotkał się z ogromną aprobatą ekspertów do spraw marketingu i szeroko pojętej reklamy. Jabłka z personalizacją (np. logotypem firmy lub hasłem przewodnim) umieszczane są w eleganckich koszach lub skrzyniach. Wystarczy umieścić je w widocznym miejscu (np. na recepcji lub w kuchni), aby pracownicy mogli częstować się tak pyszną i pożywną przekąską w ciągu dnia. Dostarczane jabłka są zawsze schłodzone i cechują się najwyższą jakością, dlatego coraz więcej osób decyduje się na takie rozwiązanie, odchodząc od banalnych pomysłów, które okazują się jedynie zbędnym wydatkiem nieprzynoszącym żadnych zysków. 

Dlaczego warto wykorzystać jabłko jako gadżet reklamowy?

Przede wszystkim jest to tania, skuteczna i niecodzienna metoda zyskania sympatii wśród pracowników oraz osób, które odwiedzają naszą firmę. Zacieśnianie więzi łączy się z większą wydajnością oraz lojalnością. Ze względu na fakt, iż rozwiązanie to jest stosunkowo świeże, wielu kontrahentów będzie zaskoczona tak nowatorskim pomysłem. Warto tuta zaznaczyć, że wykorzystanie jabłek w reklamie swojej firmy wspiera także polską gospodarkę oraz sprawia, że firma prezentuje się bardziej eco w porównaniu do innych firm, które nie szanują środowiska, wykorzystując masę plastiku. To wyjście naprzeciw oczekiwaniom fanów ekologii oraz nowoczesnych rozwiązań mających na celu podniesienie prestiżu firmy i jakości pracy. Świeże, chłodne i słodkie jabłko z pewnością wygeneruje większe zainteresowanie, niż ofiarowanie bezużytecznej smyczy na klucze, czy czapki z daszkiem. Korzystajmy z piękna Polski i najwyższej jakości jabłek. Taki gadżet reklamowy to gwarancja zaskoczenia i pozytywnego odbioru firmy!